Naschoolse activiteiten

Wij vinden talentontwikkeling erg belangrijk en willen de kinderen graag zo breed mogelijk ontwikkelen. Dit gebeurt onder schooltijd, maar dat kan ook na schooltijd.

Naschools aanbod - Meneer Rick
Voor ons naschoolse aanbod werken wij samen met 'Meneer Rick'. Meneer Rick biedt op maandag naschoolse activiteiten aan voor alle leerlingen van onze school. In blokken van 4-6 weken worden er verschillende activiteiten aangeboden, passend bij de leeftijd van de leerlingen. Denk hierbij aan sporten, koken, muziek maken, urban sports, klieder en kladder, dansen en het pimpen van allerlei spullen. Het actuele aanbod is voor onze school te zien op de website van Meneer Rick.

Mad Science
Naast deze activiteiten van Meneer Rick, bieden we nasdchooltijd ook weer lessen aan van Mad Science. Ben je dol op wetenschap en techniek en vind je het leuk om allerlei proefjes uit te voeren, dan zijn deze naschoolse activiteiten echt iets voor jou. Per periode word er een blok van lessen aangeboden en kunnen kinderen zich hiervoor inschrijven.
Neem alvast een kijkje op hun website.

Dynamo Jeugdwerk
Voor leerlingen uit groep 6 t/m 8 wordt er in samenwerking met Dynamo Jeugdwerk huiswerkbegeleiding aangeboden bij ons op school. Een middag per week kunnen de kinderen na schooltijd daar terecht als ze hulp willen bij hun huiswerk of gewoon om dat ze het prettig vinden om samen met andere hun huiswerk te maken.

Verder bieden de jeugdwerkers van Dynama in de Dommel (wijkcentrum) ook verschillende activiteiten aan, waar de kinderen aan deel kunnen nemen. De flyer met het actuele aanbod staat bij ons op de site, bij het overzicht 'Nieuws'. Of neem een kijkje op hun website.